Grąžinimai ir skundai

Grąžinimai ir skundai
Sutarties atsisakymas
Jei esate vartotojas - paprastai turite teisę atsisakyti nuotolinės sutarties.

Sutartį galite nutraukti pateikdami mums pareiškimą dėl sutarties nutraukimo, pavyzdžiui, siųsdami el. laišką adresu: sklep@serowar.pl.

Grąžintą prekę nedelsdami grąžinkite mums nurodytu adresu: ul. Sowińskiego 24/U11, 70-230 Szczecin , bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo dienos.

Sutartį galite nutraukti per 14 dienų.

Pradedamas skaičiuoti 14 dienų sutarties atsisakymo laikotarpis:

sutarties, pagal kurią mes pristatome daiktą, nors privalome perduoti jo nuosavybės teisę, atveju - nuo tada, kai jūs arba trečioji šalis, kuri nėra jūsų nurodytas vežėjas, perima daiktą,
skaitmeninio turinio atveju - nuo sutarties sudarymo dienos.
Kad būtų laikomasi termino, pakanka atsiųsti pareiškimą iki termino pabaigos.

Jūsų sumokėtas įmokas, įskaitant prekių pristatymo išlaidas, grąžinsime nedelsdami, tačiau ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai gausime jūsų pareiškimą dėl sutarties atsisakymo, pagal taisyklėse nurodytas taisykles.

Iš jūsų gautą mokėjimą galime sulaikyti, kol gausime prekę atgal arba kol jūs pateiksite įrodymus, kad ją išsiuntėte atgal, priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau.

Atminkite, kad vartotojas neturi teisės atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties, be kita ko, susijusios su sutartimi:

kai atlikimo objektas yra nepagamintas daiktas, pagamintas pagal vartotojo specifikacijas arba skirtas jo individualiems poreikiams tenkinti,
kai spektaklio objektas yra daiktas, kuris greitai genda arba kurio naudojimo laikas yra trumpas,
kai atlikimo objektas yra daiktas, pristatytas užantspauduotoje pakuotėje, kurios negalima grąžinti atidarius pakuotę dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo,
kai tiekimo objektas yra garso ar vaizdo įrašas arba kompiuterio programinė įranga, tiekiama užplombuotoje pakuotėje, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo.
skaitmeninio turinio, kuris nėra įrašytas materialioje laikmenoje, tiekimo atveju, jei sutartis pradėta vykdyti gavus aiškų vartotojo sutikimą iki sutarties atsisakymo termino pabaigos ir po to, kai prekiautojas jį informavo apie teisės atsisakyti sutarties praradimą.
Išsamesnės informacijos apie sutarties atsisakymą rasite mūsų pardavimo sąlygose.

Skundai
Jei paaiškėja, kad iš mūsų įsigyta prekė yra nekokybiška, turite teisę pateikti skundą, remdamiesi garantija. Skundus geriausia teikti el. pašto adresu: sklep@serowar.pl arba paštu adresu ul. Sowińskiego 24/U11, 70-230 Szczecin .

Skundžiamas prekes reikia siųsti šiuo adresu: ul. Sowińskiego 24/U11, 70-230 Szczecin arba susitarti su mumis dėl atsiėmimo per kurjerį parduotuvės Serowar.pl sąskaita.

Dėl defekto galite prašyti:

pakeisti prekę į prekę be defektų,
defektų šalinimas,
arba padaryti pareiškimą apie tai:

sumažinti kainą,
atsisakyti sutarties - esminio defekto atveju.
Esame atsakingi už defektus, nustatytus iki dvejų metų nuo pristatymo datos.

Paprastai skundą galite pateikti per vienerius metus nuo defekto pastebėjimo, tačiau skundo pateikimo terminas negali baigtis anksčiau, nei baigiasi pardavėjo atsakomybės laikotarpis.

Jūsų skundą išnagrinėsime (atsakysime į jį) per 14 dienų nuo skundo gavimo dienos.

Daugiau informacijos apie skundą galite rasti mūsų pardavimo sąlygose.

aukštyn
Parduotuvė veikia peržiūros režimu
Peržiūrėkite visą svetainės versiją
Sklep internetowy Shoper Premium